Sunday 27 February 2011

Syarikat MLM dan produknya

hari ni rumah kami dikunjungi seorang kenalan. dengan tujuan utk mengajak kami join MLMnya.. menjadi downlinenya.. promote produknya...
not to condemned, but actually aku nk salute insan ni sbb dgn gigih mengajak kami sertai MLMnya.. dari marketing plan.. ke produk.. sampai la kaitkan batuk dan demam anak aku dgn kurang antibodi dan perlu spirulina..
. keh keh keh... bukan nk kondem.. bukan nk bangkang... tp betul.. ada benarnya kata-kata tetamu kami tu... kita ni perlukan supplement utk diri kita... udara kita tak bersih, sayur kita byk racun serangga... mcm2 la... faktor cara hidup kita pun sama juga.. terlalu byk makan fast food.. especially kami... supplement bukan ubat... ianya makanan tambahan.. mcm vitamin tu...
bg aku.. supplement dari amna2 company pun bagus.. especially spirulina.. bagus utk daya tahan badan kita... memberi tenaga supaya kita kekal cergas seharian... aku tau sbb aku pun mkn spirulina.. cuma on off laa.. bila aku igt jer... keh keh keh..
anyway, there are certain doctors yg tak approve or tak setuju dgn pengambilan supplements ni.. certain ok.. bukan semua... medical wise, aku tak sure la.. sbb bukan bidang aku.. tp setelah direcognized dan dah ada testimoni yg mengesahkan... i think we shd try.. supplement ni bukan ubat.. ia cuma makanan tambahan utk membantu meningkatkan kadar kesihatan dan kecergasan kita...
brand and wutsoever... better tny the experts...

0 comments:

Post a Comment