Tuesday 31 May 2011

A day that full of surprises...

Semalam celebrate anniversary yang ke dua... si dia amik saya kat ofis... bwk pegi mkn steamboat... saya ingatkan itulah celebrationnya dan pastu terus balik amik anak... rupa-rupanya masa makan tu si dia memberikan hadiah... betul-betul surprise.. sbb saya tak menjangkakan sebarang hadiah... almaklumlah.. keadaan kewangan yang tidak stabil skarang ni... then, bila dibuka... ianya adalah sesuatu yang saya plan nk beli... tp herannya.. saya tak der pun bgtau dia yang saya nk beli mende tu... dan kali ni.. hadiah yang dia berikan, betul-betul menepati selera saya... well, dah byk dah surprise yang dia buat, tp mmg tak kena langsung dgn citarasa dan selera saya... sampai saya ckp kat dia, don't surprise me with barang wutsoever, sbb better beli dgn saya,... sbb taste kita tak sama.. maklumlah kita generasi berbeza... heheheheh... but this time, dia betul-betul mensurprisekan saya... bukan hanya dgn hadiah tu.. tp dengan kejayaannya membeli sesuatu yang saya suka...
dan saya... macam biasa, tak tau nak react macamana... seronok, tp saya tau muka saya ni biasa2 jer... hahahahahahha... well, memang seronok, tp gwa maintain la beb.. takkan nk tunjuk muka seronok.. bangga pulak dia... hahahahhaha... and the funny thing is, saya boleh cakap kat dia, barang yang dia beli ni tak la cantik sgt, but i like.... giler bongokkksss... cantik siotttt...!!! hahahahahahah... maintain maintain... jgn tunjuk sgt... hahahahahah... siyes saya suka... tp sy sendiri pun konpius kenapa sy tak react dgn seronok... muka biasa2 je.. sampai dia tanya "mcm tak suka jer.." hahahahhhahahaha... maybe sebab sebelum ni mende yg di beli saya tak la berkenan sgt, but sy react mcm saya suka sgt... but this time, saya sgt suka.. but saya react mcm so so jer... hahahahahahha.. well, sy pun confuse dgn diri saya...!!!!
anyway, wut does matter is, i know he knows that i like the gift... and the most important part is, i really like it!! heheheheheh
thanks sayang, but sayang sekali surprise saya tak menjadi tahun ni... ohhh dear.... tp tak per... next year bang bang boom laa...
semoga Allah terus melimpahkan kasih sayangNya buat kita, merahmati setiap apa yang kita lakukan dan mempermudahkan segala urusan dan melimpahruahkan rezekiNya untuk kita.. semoga kebahagiaan ini kekal hingga ke syurga... dan semoga kita kuat menghadapi segala cabaran dan dugaan.. i love you sayang...

0 comments:

Post a Comment