Monday 20 June 2011

Coklat.. coklat.. coklat..

Assalamualaikum...

terlalu awal di pagi hari.. tp tetiba nk cerita bab coklat.. asalnya sebab sy tak breakfast lagi... tp teringatkan coklat yg sy belikan utk surprisekan sang chenta.. ohhh.. sedapnya coklat itu...
anyway, dulu saya memang hantu coklat.. coklat dah jadi stock essential la dlm peti ais tu.. Cadburry, cadburry, cadburry... itu main coklat laa.. dan coklat2 brand lain yg diyakini kehalalannya dan kesedapannya...

tp, since pregnant... coklat tu dah bukan makanan saya.. dah tak minat langsung makan coklat.. in fact, ada byk lagi makanan yg menjadi kegilaan tp dah tak minat dah.. ironinya, badan still tak kurus pun... hihihihi

anyway, cerita pasal produk seorang usahawan coklat yg saya beli coklat darinya... adoiiii.. memang sedap.. sangat sedap coklat tu... sampai saya yg biasanya akan mkn dlm 2 ketul Forrero Rocher je, tp bila dah sampai coklat ni... saya bley berulang2 makan... adoiii... mmg sungguh sedap...tak dpt nk kira la berapa byk saya makan...

mula-mula saya ingat usahawanita ni live kat area KL or closer... rupa2nya di hujung selatan sana... hadoiii.. dah purchase baru sedar.. sbb dlm blog dia, dia byk cerita about customer dia yg dari singapore.. so, i was really impressed.. i thought, she should have a very classy and excellent packaging sbb produk dia boleh sampai singapore.. heheheheh.. well, my bad.. my bad.. pity her, sbb dia perlu travel dari selatan ke utara utk hantar pesanan saya tu.. anyway.. terima kasih byk2...

to those yg berminat view la blog usahawanita kita ni... http://mamahusnachocolate.blogspot.com
memang sangat sedap coklatnya... aissshhh,... tgh fikir2... nk lagi coklat ni... 

saya sertakan sikit gambar coklat tu utk tontonan umum.... tp gambar ni dari blog mamahusna... nanti2 sy upload gambar yg saya capture sendiri...


anyway, kudos to mamahusna...

tambah lagi pics...








mama bagi cupcake yg sungguh sedap.. especially yang flavor orange tu.. sedap oooooo.... burrrpppppp.. Alhamdulillah... nk lagi.. nk lagi....

0 comments:

Post a Comment