Thursday 18 August 2011

Bihun Sup sedap di Pasar Ramadhan, Sup Warisan

Pernah tak makan bihun sup yg isinya banyakkk... harga dia RM3 jer... ni first time saya beli bihun sup di Pasar Ramadhan Taman Meru, Ipoh. saje je nk try... asyik makan bihun sup daging je.. kali nk try la bihun sup ayam dia...
bila dia masuk je bahan dlm plastik utk dipackingkan.. dalam hati saya "MasyaAllah.. banyaknya isi.. Alhamdulillah".. and at the same time saya tunggu juga berapa dia nk cakap harga sebungkus bihun sup tu.. RM3.00 sahaja.... wowww!! Alhamdulillah.. harga pun murah... dan bihun sup tu pun amat memuaskan hati dan perut...

sedap pun sedap... byk pun banyak.. Alhamdulillah... senyum lebar saya dpt mkn bihun sup camni...

nk tau kedai mana... nama gerai dia Sup Warisan  kalau tak salah saya... terima kasih kepada pemilik gerai dan si tukang jual kerana menjual dgn ikhlas.... semoga dimurahkan rezeki oleh Allah...

0 comments:

Post a Comment